1:41 AM

Surprise

Pada suatu pagi, si suami teringin sangat membuat XXX dengan isterinya. " Ayang, hari ni abang kerja syif petang, abang teringin bang nak buat XXX sekarang, boleh tak" tanya si suami dgn suara yg manja sambil tangannya lincah mengusap T*k T*k isterinya.." Lah bang, ayang masih ngantuk lagi la, malam ni, lepas abang habis kerja, ayang bagi boleh tak,pls...pasti abang akan suprise gila"

Lapan Jam kemudian, si suami pun tergesa -gesa pulang rumah dengan hatinya tertanya-tanya, apa suprise agaknya...

Sesampainya di rumah, nampak gelap dari luar rumah. Jadi si suami pun ingat yang si isteri dah kata nak bagi suprise pagi tadi, jadi si suami ni pun tak on lampu bilik dan terus masuk. Apa lagi, dengan niat untuk adakan XXX sudah meluap, si suami pun teranjang bulat  lalu melompat terus ke atas katil. si suami meraba-raba tubuh yang dipeluknya dari bahagian kepala hingga lah ke hujung kaki. "Eh! apasal lain macam je tubuh isteriku hari ni? ah! takpe lah, kan dah kata suprise, suprise leh tu..." si suami pun melakukan apa yang di hajatnya sejak dari pagi tadi. "Uh ah uh ah...!" itu je suara yang di dengar si suami..

Tiba-tiba, Tup " apa abang buat ni?" tanya si isteri bengang selepas si isteri on lampu bilik. 
Si suami lagi bengang " Eh, abang ingat, ayang yang baring kat katil, mana abang tau emak pula orangnya. patutlah rasa macam lain je bila abang masukkan anu abang dalam .... mak,"
Rupa-rupanya, si isteri keluar rumah beli makanan malam tapi tak tahu pula yang emaknya datang dari kampung akan bertandang ke rumah. Si emak pula terlalu letih kerana travel jauh, pun tertidur kat bilik anak pompuannya kerana ada air-cond.